Aanmeld- en wachtlijsten

Indien je ingelogd bent in Regas webbased en in de oude startpagina aan het werk bent, zijn aan de linkerzijde onder Lijsten Lijsten, de aanmeld- en wachtlijsten te vinden waarvoor je toegang hebt.

Lijsten aanmeld- en wachtlijsten

In dit voorbeeld heeft de medewerker toegang tot de twee vermelde lijsten.
Door op een lijst te klikken, navigeer je naar de betreffende lijst.
Lijsten op aanmeld- en wachtlijst

 

Klik hier om naar het onderdeel van de casus te gaan, dat op de Aanmeld- en wachtlijst staat.

Plaatsen op een aanmeld –of wachtlijst

Je kunt een cliënt plaatsen op een aanmeld- en/of wachtlijst via de betreffende casus.
Werkwijze:
– Navigeer naar de betreffende casus
– klik aan de linkerzijde op het onderdeel van de casus dat je wilt plaatsen op een aanmeld- of wachtlijst.
– Klik vervolgens aan de rechterzijde op Anoniem kc bewerken       .
– Navigeer naar het tabblad ‘Eigenschappen’.

Klik op Anoniem kc toevoegen-plus om een de cliënt op een wachtlijst te plaatsen.

Lijsten plusje, toevoegen aanmeld- en wachtlijst

Verwijderen van een aanmeld- of wachtlijst

Om iemand van een aanmeld- of wachtlijst te halen, kun je het beste de betreffende aanmeld- of wachtlijst opzoeken via de startpagina > Lijsten > Aanmeld- en wachtlijsten.
Lijsten aanmeld- en wachtlijsten

 

 Lijsten op aanmeld- en wachtlijst

Klik hier om naar het onderdeel van de casus te gaan wat op de Aanmeld- en wachtlijst staat.

Lijsten Van Aanmeld- en wachtlijsthalen 1

 

Door een vinkje te zetten onder ‘Afgehandeld’, wordt deze cliënt afgehandeld voor deze lijst.

Lijsten Van Aanmeld- en wachtlijsthalen 2

Wouter Bruijning has written 23 artikelen